Žebříčku nejcennějších světových značek vládne už druhý rok Apple. Jak je to ale v Česku? PROFIT vám přináší exkluzivní žebříček nejhodnotnějších českých značek, ze kterého se to dozvíte.
Foto: PROFIT
Schválně, zavřete oči a myslete na české značky. Které se vám vybaví? Určitě Škoda Auto, ČEZ, Seznam, pánům pochopitelně také Pilsner Urquell nebo Budweiser. Je to náhoda? Rozhodně ne, tyto značky mají totiž v českých luzích a hájích prokazatelně nejsilnější zvuk. U některých je to díky dlouholeté tradici, u jiných hraje roli reklama nebo denní užívání (či požívání).
Oficiální žebříček nejhodnotnějších českých značek dosud neexistoval. Zatímco ve světě je několik společností, které se baví sestavováním podobných tabulek, u nás se o to zatím nikdo pořádně nepokusil. Až doteď. PROFIT porovnal řadu marketingových, reklamních a finančních kritérií, na jejichž základě dal dohromady unikátní přehled českých značek, které patří k opravdovému rodinnému stříbru.
Kdo se umístil na špičce?
Kdo naopak prohrál?
Proč by se měli zamyslet hlavně v Karlových Varech a Humpolci?
A kam zmizel Baťa?
Odpovědi na tyto a další otázky se dozvíte v pondělním čísle týdeníku PROFIT.