GLOSY Informační centra jsou dnes už běžnou součástí turisticky atraktivních míst. Obracejí se na ně jak návštěvníci dané lokality, tak i místní podnikatelé nabízející třeba ubytování nebo nejrůznější programy. Vybavení těchto center prospekty, mapami a informacemi je většinou bohaté.
GLOSY
Informační centra jsou dnes už běžnou součástí turisticky atraktivních míst. Obracejí se na ně jak návštěvníci dané lokality, tak i místní podnikatelé nabízející třeba ubytování nebo nejrůznější programy.
Vybavení těchto center prospekty, mapami a informacemi je většinou bohaté. Města či obce, které ve většině případů tato centra provozují, si díky zprovoznění informačních center radostně odškrtly příslušnou kolonku v rubrice „služby pro návštěvníky“. Jenže většina turistů přijíždí o víkendu. A to mají informační centra na mnoha místech zavřeno (ve všední dny jsou v provozu „až“ do čtyř nebo pěti odpoledne).
Na rozdíl třeba od sousedního Německa, kde provozní doba kopíruje zájem návštěvníků.