Menu Zavřít

Úsměv, prosím!

8. 10. 2007
Autor: Euro.cz

Počínaje tímto číslem vám představíme zajímavé reklamní kampaně z celého světa. Na úvod se podíváme na zoubek reklamě na produkty, které mají co do činění se zuby.

bitcoin_skoleni

Svět reklamy

Počínaje tímto číslem vám představíme zajímavé reklamní kampaně z celého světa. Na úvod se podíváme na zoubek reklamě na produkty, které mají co do činění se zuby.

 
Žvýkáte? Pokud ne, možná začnete, až se dozvíte, že žvýkání po každém jídle snižuje riziko vzniku zubního kazu. Snad to věděl i ten, kdo ukousl kus předlohy pro Arcimboldův obraz. Reklama je dílem pražské agentury MARK BBDO.
 
Co dokáže zubní pasta? Všechnu nečistotu a plak z vašich zubů jednoduše vygumuje. Stejně jako guma  tužku. To přece pochopí i malé dítě. Nápad zrealizovala brazilská pobočka Grey Worldwide.
 
Pokud používáte zubní nit, nemusíte se bát, že budete mít v mezizubním prostoru celou noc zaparkovaný kamion s odpadky. Reklamu pro společnost Procter & Gamble vytvořila americká pobočka agentury Saatchi & Saatchi a uspěla s ní například na reklamním festivalu Cannes Lions 2007.
 
Zuby silné jako krokodýl budete mít, pokud si dáte žvýkačku Extra od Wrigley. Alespoň podle německé agentury BBDO Berlín. A s takovými zuby už vás hned tak něco nezaskočí. Snad jen filmový lovec krokodýlů Dundee.
 
Abyste měli krásné zdravé zuby, potřebujete samozřejmě vápník. Takže s úsměvem do několika sklenic mléka denně. Sklenice do tvaru zubů seřadila agentura Almap BBDO Brazílie.
  • Našli jste v článku chybu?