PRAHA (hns) – Pátý ročník soutěže o nejlepší firemní médium roku bude uzavřen až na konci dubna. Podniky, které se chtějí akce zúčastnit, tak získaly měsíc času navíc k odevzdání přihlášky. „Vzhledem ke zvýšenému zájmu firem o soutěž jsme se rozhodli termín o měsíc posunout,“ vysvětlil důvody odložení uzávěrky Jiří Fiedor z pořádající agentury Goodcom. Do soutěže zatím přihlásily desítky firem a organizací na padesát nejrůznějších médií. Akce se letos účastní například Škoda Auto, IBM, Dopravní podnik hl. města Prahy, Geodis Brno, Česká pojišťovna, fotbalové kluby Sparty a Slavie, některé pražské městské části či magistráty.
Stejně jako v předešlých letech budou hodnoceny firemní magazíny, noviny, audiovizuální prezentace, intranet, webové stránky, časopisy neziskových organizací, veřejné správy a firemní brožury. Porotci z řad specialistů v oblasti komunikace budou posuzovat obsah, jazykovou úroveň, grafický design, typografii, práci s fotografiemi a ilustracemi i adjustaci.