Zatímco doma v USA byla značka Calvin Klein dlouho synonymem džínových oděvů, v Evropě získala proslulost především díky spodnímu prádlu. Manažeři značky se ale dnes věnují především módním kolekcím. „Jsou pro Calvin Klein nyní hlavním byznysem, přestože většinu příjmů stále generuje prádlo a džíny,“ řekl měsíčníku E8 Riccardo Sciutto, obchodní ředitel společnosti Vestimenta, která je držitelem licence firmy Calvin Klein pro Evropu.
Před dvěma roky se firma rozhodla expandovat mimo své hlavní evropské trhy (Francie, Itálie, Velká Británie, Německo), například do Španělska, svá zastoupení rozvíjí také v Česku a v Polsku.
„V Evropě jsme vyzkoušeli novou strategii,“ říká Sciutto, „obchody prodávající více značek, na dobré adrese, v centru. Byl to test, který se osvědčil. Proto do budoucna zvažujeme otevření značkových obchodů Calvin Klein i v tomto regionu. První značkový obchod jsme otevřeli v Paříži, v září další v Římě a připravujeme otevření v Miláně. Zatímco v Americe jsme v roce 1968 začínali s dámskou kolekcí, a teprve potom přišly další - džíny, hodinky, parfémy, v Evropě tomu bylo naopak. Nejprve spodní prádlo, pak džíny a teprve po nich hlavní kolekce. Prádlo a džíny jsou určeny na masový trh, zatímco kolekce je k dostání pouze v klíčových městech.“
Riccardo Sciutto nesdílí velké obavy z kopírování, jímž jsou pověstné východní trhy. „Vím, že ten problém existuje. Ale jsou tu rozdíly v materiálu a především ve střihu. Nicméně jsou lidé, kteří tyto rozdíly nerozliší,“ připouští Sciutto.
Manažer, který stylově nosí oblek značky Calvin Klein (a tvrdí, že „nejen proto, že pro něj pracuji“), komentoval pro magazín E8 také skutečnost, že tváří parfému Calvin Klein se má stát herečka Scarlett Johansson: „Zajímavé je, že smlouvu jsme s ní uzavřeli ještě před tím, než se stala jednou z nejžádanějších hereček. Je jednoduché uzavřít smlouvu s nejžádanější herečkou současnosti, těžší je najít tu, která se jí teprve stane.“