PR agentury letos opět soutěžily o Českou cenu za Public Relations, jejíž druhý ročník vyhlásila Asociace Public Relations Agentur. Odborné poroty vybíraly v šesti kategoriích vždy z pětice projektů, které na základě bodového hodnocení postoupily do druhého kola. „Do letošního ročníku ceny za public relations agentury a zadavatelé přihlásili celkem 42 projektů. Zastoupeno bylo všech šest vyhlášených kategorií, nejsilněji byla obsazena kategorie B2C, do níž přišlo celkem třináct projektů od devíti různých subjektů,“ uvedl místopředseda Výkonné rady APRA Vladimír Bystrov.
Tabulka:
Vítězné projekty
Ceny v soutěži Česká cena za Public Relations 2006
Corporate Communications
1. Plzeňský Prazdroj za podpory agentur Via Perfecta a AMI Communications za projekt Otevření nové stáčírny v pivovaru v Plzni
Business to Business
1. Vodafone Czech Republic za projekt Dvanáct odvážných
Business to Consumer
1. Bílý Medvěd Public Relations za projekt Autolékárničky Hartmann-Rico pro klienta Hartmann-Rico
Community Relations
1. ČEZ, Jaderná elektrárna Temelín za projekt Oranžový rok 2006 v okolí Jaderné elektrárny Temelín pro klienta 22 obcí v okolí Jaderné elektrárny Temelín
Internal Communication
1. T-Mobile Czech Republic za projekt interní kampaň t-music
New Digital Media & Internet
1. T-Mobile Czech Republic ve spolupráci s AC&C Public Relations za projekt www.t-press.cz