Martin Kaiser, Libor Hošek
PRAHA (hž) - Struktura marketingového oddělení české pobočky Fujitsu Siemens Computers se počátkem roku změnila. Skupina produktového marketingu, jejímž vedoucím byl jmenován manažer profesionálních produktů Martin Kaiser, se osamostatnila. Manažeři korporátní a marketingové komunikace nyní přímo odpovídají generálnímu řediteli. Dosavadní ředitel marketingu Libor Hošek, který kromě řízení marketingových aktivit zastával i funkci obchodního ředitele v oblasti distribučních řetězců, se rozhodl opustit marketingový post a věnovat se obchodu. Na nové pozici obchodního ředitele pro nepřímý prodej (Channel Sales Director) chce rozvíjet distribuční kanál a působení společnosti v segmentu malých a středních firem.
Samostatný tým produktových manažerů, který se má pod vedením Kaisera dále rozšiřovat, dostal za úkol prohloubit a zkvalitnit úroveň specializované podpory prodejních aktivit a vztahů se zákazníky.
Vedoucí produktového marketingu Kaiser zakončil vysokoškolská studia na City University (Bellevue, USA) s titulem Bachelor of Science in Business Administration. Ve druhé polovině devadesátých let pracoval jako produktový a projektový manažer v oblasti informačních technologií a automobilovém průmyslu. Do české pobočky Fujitsu Siemens Computers nastoupil na podzim 2001 jako manažer profesionálních PC a pracovních stanic.