Menu Zavřít

Ve znamení outsiderů

29. 5. 2003
Autor: Euro.cz

Nejpůsobivější firemní image

PRAHA (rek) - Vyhlášení výsledků průzkumu agentury GfK mezi 500 manažery o nejpůsobivější firemní image proběhlo ve znamení outsiderů. Sošku boha světla nepřevzal za cestovní kanceláře Fischer, nýbrž Exim tours, mezi mobilními operátory vyhrál až třetí operátor Oskar a mezi bankami loni čtvrtá GE Capital Bank.
„Dobrá image představuje synonymum úspěchu a z dlouhodobého pohledu jednu z nejvyšších hodnot společnosti. Proto je třeba se o ni neustále starat a střežit ji jako oko v hlavě,“ uvedl Ivan Lackovič z PPF, která je generálním sponzorem akce. Další vítězové ING Nationale-Nederlanden
Stavební spořitelny
Raiffeisen
Osobní auta
BMW
Čerpací stanice Jet
Spotřební elektronika
Sony
Výpočetní technika
Hewlett-Packard
Mobilní telefony
Nokia
Letecké společnosti
Fischer Air
Hypermarkety
Globus
Pivovary
Plzeňský Prazdroj
Destiláty
Karlovarská Becherovka
Země
Švýcarsko

  • Našli jste v článku chybu?