Veletrh Svět reklamy se bude konat popáté v Interhotelu Voroněž v Brně 21. září. Cílem akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami působícími v reklamní branži a jejich potenciálními zákazníky.
Autor: JK
Jednodenní akce je vhodná zejména pro malé a střední vystavovatele, neboť nepředstavuje velké náklady. Na veletrhu se budou prezentovat reklamní agentury, firmy zabývající se marketingovými službami, tiskárny, výrobci reklamních a dárkových předmětů a chybět nebudou ani specialisté z oboru velkoplošné reklamy či podpory prodeje. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem, které na podzim chystají reklamní kampaně a plány pro vánoční sezónu a rok 2011.
Protože se jednodenní veletrh Svět reklamy v Brně pro oblast Moravy a Vysočiny osvědčil, již podruhé se uskuteční i sesterský Svět reklamy v Praze 5. října v hotelu Diplomat. Na něj jsou zvány jako návštěvníci firmy převážně z Prahy a českých krajů.