Menu Zavřít

Velké dilema

8. 4. 2005
Autor: Euro.cz

Šesté pokračování billboardové kampaně mají v rukou politici

HUMPOLEC (dak) - Zatím poslední reklamní plakát kampaně „Svět se zbláznil. Držte se…“ Rodinného pivovaru Bernard komentuje aktuální situaci na české politické scéně. „Na billboardech se objeví v případě, že menšinová vláda dostane důvěru od Parlamentu,“ řekl v pátek týdeníku EURO Stanislav Bernard. „Jsme ve schizofrenní situaci: spíše si přejeme, aby se tento nápad na billboardy nedostal.“ Kampaň, do níž pivovar doposud investoval řádově deset milionů korun, vzniká ve spolupráci s reklamní agenturou Euro RSCG. Po úvodní Aničce „Dajdou“ z hvězdné pěchoty loňské SuperStar se v ní mezi dalšími čtyřmi tématy objevil například SARS či policejní odposlechy.

  • Našli jste v článku chybu?