MARK/BBDO
Český paralympijský tým ve spolupráci s reklamní agenturou MARK/BBDO připravily unikátní projekt, který přiblíží lidem život sportovce upoutaného proti své vůli na vozíček. Převratné je využití média počítačové hry, kterou lze bezplatně stáhnout z internetové stránky. Hráč začíná jako zdravý sportovec, kterého postihne vážný úraz. Díky své vůli a pomoci blízkých pomalu stoupá na pomyslný sportovní vrchol, už ale v roli paralympionika. Hra nese příznačný název WILL, VŮLE.
„V současné době je již zřetelné, že herní průmysl roste geometrickou rychlostí a předběhne i samotný Hollywood“, říká digital specialist MARK/BBDO Martin Kermes.
Projekt připravila MARK/BBDO jako partner Českého paralympijského týmu, dále se na něm podílely RWE či PLEON Impact.
Více na: www.silavule.cz www.powerofwill.cz.