PRAHA (hns) - Absolutním vítězem třetího ročníku ankety o Nejlepší finanční reklamu roku 2004 se stala Česká spořitelna (ČS). Její spot „Bankomaty na každém rohu“ zvítězil jak v hlasování veřejnosti, tak v hodnocení odborné poroty. Anketa proběhla na stránkách finančního serveru Měšec.cz od 8. do 28. února. Vítězný spot ČS pochází z dílny reklamní agentury Young & Rubicam a jsou pod ním podepsáni režiséři Martin Krejčí a Jiří Volavý. Odbornou porotu, ve které se sešli novináři zabývající se tématikou osobních financí, pracovníci mediálních agentur a designéři, dále zaujaly reklamní spoty Raiffeisenbank, ČSOB, ING a Komerční banky. U veřejnosti, která vybírala téměř ze třicítky televizních spotů, zabodovaly Komerční banka, Česká pojišťovna, GE Money Multiservis a eBanka.
(box)
Nejlepší finanční reklama v roce 2004
Hlasování veřejnosti Hodnocení odborné poroty
1. Česká spořitelna 1. Česká spořitelna
2. Komerční banka 2. Raiffeisenbank
3. Česká pojišťovna 3. ČSOB
4. GE Money Multiservis 4. ING
5. eBanka 5. Komerční banka
Pramen: www.mesec.cz