S blížícím se termínem voleb se na občany Česka hrne politika ze všech stran. Po celé zemi vyrostlo množství více či méně vtipných billboardů.
Autor: Jakub Stadler
Strany poučují novináře na speciálních setkáních o svých programech a jejich lídři se neohroženě pouštějí do obvyklých i speciálních předvolebních debat v rádiu i televizi. Co ale nakonec voliče přesvědčí? Skeptici tvrdí, že v záplavě informací nakonec může zvítězit příjemné vystupování a pěkná tvář i populismus a nesplnitelné sliby. Podnikatelé bývají ovšem při rozdávání svých hlasů opatrnější.
Anketa Profitu: Podle čeho si vyberete u voleb politickou stranu?
||
| PROGRAM|
Vlastimil Sedláček
majitel Seko EDM
Bedlivě sleduji, co strany slibují – a to obecně i pro podnikatele.
||
| OSOBNOSTI|
Pavlína Hajnová
majitelka Centers Data
Debaty a program jsou slova, volím spíše podle vlastní zkušenosti s lidmi a jejich činy.
||
| PROGRAM|
Ladislav Mareš
spolumajitel Elmarco, s.r.o.
To je psaný, zpětně kontrolovatelný slib voličům.
||
| DEBATY|
Václav Novák
majitel ML Moran
A to, jak političtí lídři obhajují svůj program. Sleduji to všechno. Nejít volit bych se styděl.
||
| PROGRAM|
Jiří Kadlec
majitel agentury Amos**
Zajímá mne ekonomická část programů, hlavně jak strany chtějí snížit státní dluh.