V centrálách politických stran vypukl politický boj. A politický boj je v prvé řadě komunikace.
Autor: Jakub Stadler
A média. A tak zatímco SPOZ (Strana práv občanů, zemanovci) měla ještě minulý týden billboard na Plzeňské, který s blížícími se volbami záhadně vymizel, ostatní strany hlavní město pomalu zaplavují. Politický boj je v pořádku, nicméně by možná nebylo od věci, kdyby jeho „komunikační prostředky“ vidělo více očí. Billboard, na němž se dá díky grafické neobratnosti přečíst „Politik by měl sloužit ODS“, je úsměvný. Horší už byla „bota“ smíchovské ČSSD. Sociální demokraté v Praze 5 se rozhodli slibovat, že „rázně zatočí s…“ a za třemi tečkami se na billboardech ocitli rázem v jednom pytli narkomani, gambleři a bezdomovci. Nepochybně jsou všichni jmenovaní pro „spořádané“ občany otravní, ale jak si billboard vyložit, to je otázka. Od strany, která má sociálnost v názvu, je to věru parádní komunikační bota.