Menu Zavřít

Vydavatelství Mladá fronta významně posiluje v segmentu auto-moto titulů

13. 6. 2017
Autor: Mladá fronta

Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšiřuje o řadu titulů, především v segmentu auto-moto a také sportovních a hobby magazínů.

Vydavatelství Mladá fronta se dohodlo s evropským lídrem v segmentu special interest titulů, společností Motor Presse Stuttgart, na licenční spolupráci a podpoře, a začne tak nově licenčně, obchodně a redakčně zastupovat jeho tituly. Tímto rozšířením portfolia vydavatelství Mladá fronta vstoupilo do segmentů auto-moto, active sport a hobby, ve kterých tím získalo významnou pozici na českém trhu.

Tituly AUTO7, auto motor a sport a Motocykl dominují žebříčku motoristických časopisů s měsíční periodicitou v kategorii prodaných nákladů. Časopisy budou i nadále vycházet v podobě speciálních vydání AUTO7 a auto motor a sport: Classic, Extra pro ženy, Autoprůvodce a Extra Travel. Portfolio uvedených titulů doplňují časopisy lastauto omnibus, BIKE-Peloton, Outdoor, Kometa noviny atd. Vedle zastoupených magazínů má vydavatelství Mladá fronta zkušenost i s vlastními projekty, které v dané problematice vyvinula a spustila, a to například web Autobible.cz a před nedávnem vydaný tištěný magazín Autobible.

bitcoin_skoleni

Dlouhodobě je na českém mediálním trhu znatelné, že je nutné se profilovat, jak před rokem avizovalo vydavatelství Mladá fronta s tím, že do budoucna se bude orientovat na aktivity související s dalšími novými produkty a projekty určenými pro specializovanou a širokou cílovou skupinu.

Nové portfolio auto-moto, active sport a hobby titulů vydavatelství Mladá fronta má podle ABC ČR na českém mediálním trhu podíl okolo 39 procent v inzerci a 31 procent v prodeji. V rámci celkového prodaného nákladu vydavatelství Mladá fronta poskočí na 14. pozici z dosavadní 21.


  • Našli jste v článku chybu?