Týdeník PROFIT mění v květnu svou tvář. Jeho vnější podoba bude modernější, výraznější a pritažlivější. Po obsahové stránce bude PROFIT změněn jen částecně.Týdeník zůstává i nadále časopisem pro podnikatele, majitele menších a středních firem, ale bude se více věnovat příbehům úspešných byznysmenů, jejich společenskému životu a stylu.
Cílem nového layoutu týdeníku PROFIT je zvýšit atraktivitu časopisu jak pro současné, tak pro nové čtenáře. Rozšířením obsahové části o některé nové rubriky chceme prinášet více podnikatelských příběhu z reálného života. PROFIT bude časopisem o podnikatelském úspěchu skutečných osobností.
Dalšími novinkami budou reportáže z regionu, anketa k aktuálním tématům a stylová dvoustrana o nových technologiích. Představíme současnou knižní produkci určenou podnikatelům a ekonomům. Chceme se v celém časopise více věnovat regionálním tématum.
S novou grafikou ale neopouštíme dosavadní filozofii týdeníku, který je už devatenáct let viditelným zastáncem podnikatelů na českém trhu. Žádný jiný ekonomický časopis v Česku se nemůže pochlubit tak dlouhou tradicí a tak jasnou cílovou skupinou čtenářu jako PROFIT.
Celá změna layoutu bude podpořena hlavně masivní direkt marketingovou kampaní cílenou do všech regionu České republiky. PROFIT i nadále úzce spolupracuje se sdruženími a asociacemi, sdružujícími podnikatele a byznysmeny, jako je Hospodářská komora ČR, Svaz měst a obcí ČR a nově i Asociací malých a středních podniků a Svaz průmyslu a dopravy ČR.