Evropské a asijské automobilky musejí udělat víc, aby splnily limity omezující emise oxidu uhličitého u nových vozů, jinak je čeká legislativní opatření. „Současná situace není v žádném případě uspokojivá,“ uvedla Evropská komise. Průměrné emise oxidu uhličitého u nových vozů v zemích původní evropské patnáctky klesly v roce 2004 proti roku 1995 o 12,4 procenta.
Evropské a asijské automobilky musejí udělat víc, aby splnily limity omezující emise oxidu uhličitého u nových vozů, jinak je čeká legislativní opatření. „Současná situace není v žádném případě uspokojivá,“ uvedla Evropská komise.
Průměrné emise oxidu uhličitého u nových vozů v zemích původní evropské patnáctky klesly v roce 2004 proti roku 1995 o 12,4 procenta. Rok 2004 přinesl mírné zlepšení, protože se v předchozím roce emise u nových aut proti roku 2003 snížily o 11,8 procenta. Odvětví ale dobrovolně přijalo limit snížit emise do roku 2009 zhruba o 25 procent.