Menu Zavřít

Vzhůru do Francie

17. 2. 2020
Autor: Euro.cz

Pojišťovnictví Online životní pojištění Mutumutu chce do zahraničí

Société Générale (SG), francouzská matka Komerční banky a Komerční pojišťovny, chce letos investovat zhruba 60 milionů do startupu Mutumutu. Ten je produktem společnosti Creative Dock, která má na svém kontě mimo jiné projekt Zonky a zaměřuje se na poskytování online životního pojištění.

Peníze od SG mají Mutumutu, jehož partnerem je právě Komerční pojišťovna, pomoci s postupným zlepšením platformy a expanzí do zahraničí, francouzskou bankovní společnost má zase investice ukázat jako inovátora. „Investice odpovídá strategii společnosti Société Générale Assurances, která spočívá v investování do začínajících podniků se silným zaměřením na inovace, digitální technologie a zákaznickou zkušenost“ říká generální ředitel společnosti Société Générale Assurances Philippe Perret.

WT100

Na českém trhu bude pro Mutumutu zásadní nárůst pojištěnců, které chce nadále lákat zejména na bonusy spojené se zdravým životním stylem. Po necelých dvou letech na trhu má pojišťovna 1600 klientů, do konce roku chce jejich počet ztrojnásobit. Ve srovnání s dalšími podobnými projekty ale značně pokulhává; například pojišťovna Simplea, která je také zaměřená na online životní pojištění, získala jen ve druhé polovině loňského roku více než 12 tisíc klientů. •

  • Našli jste v článku chybu?