Služba využila příležitost, kterou jí přinesla koronavirová krize, a už v
půlce letošního roku překročí svůj loňský obrat. I loni přitom meziročně rostla
o 300 procent s tržbami 250 milionů korun a se ziskem v řádu milionů korun.
Společnost zaměstnává zhruba tisíc kurýrů, jen během koronavirové krize
nabrala o třetinu lidí více. V květnu vstoupila nově do Maďarska, přítomna je
na Slovensku. Působí také v Polsku a příští rok by mohla expandovat do Rumunska
a Bulharska. Ráda by postupně pronikla také do Německa.
Letošní obrat firmy se může vyšplhat k půlmiliardě korun. Během krize výrazně rostla divize DoDo Fresh rozvážející čerstvé jídlo, což je paradoxní vzhledem k nedávno oznámenému konci Uber Eats v Česku. „Restaurace začínají rozvoz vnímat a řešit jinak - samy. Rozvážkové služby typu Uber Eats mají řadu nevýhod. Tou první je, že restaurace přijde o mnoho peněz na poplatcích.
Mnohem větším problémem ale je, že daný podnik přichází o svou identitu a o svůj kontakt se zákazníkem,“ upozorňuje Michal Menšík, šéf společnosti DoDo. Právě na tyto restaurace DoDo cílí a nabízí jim co-brandovaný vůz a uniformu kurýra.
Počátky služby DoDo se datují do prosince 2015. Projekt byl první akvizicí
startupového fondu společnosti Inveo.