V hotelech a restauracích Marriott, Crowne Plaza, BestWestern, Grand Hotel Pupp, Kings Court a dalších je k dispozici služba Rest and Shop. Ta ročně propojí odhadem 2,2 milionu zákazníků s produkty luxusních značek, například Montblanc, Gucci, Versace a Prada. Česká republika je prvním státem v Evropě, kde byla služba spuštěna. Do sítě by dle odhadů mělo být zapojeno deset až patnáct procent luxusních hotelů a restaurací.
Rest and Shop umožní zakoupit značkové výrobky přímo v partnerských zařízeních. „Předpokládáme, že služba pomůže zvýšit obrat hotelů a restaurací až o 20 procent. Není přitom závislá na nových investicích partnerů,“ vysvětluje Alexandr Herda, viceprezident pro Evropu společnosti Rest and Shop.
Obdobnou službu bude investor – americká holdingová firma S.W.G. – zavádět i na dalších kontinentech. Základní jmění S.W.G. činí 21 milionů dolarů. Partnery Rest and Shop jsou v Česku Asociace hotelů a restaurací České republiky a Americká obchodní komora.