Výroba bioprodukce oslovuje stále více podnikatelů. Stoupá totiž zájem spotřebitelů o biopotraviny. Podnikatelé navíc ušetří za propagaci. Tu si totiž vzal na starost stát.
„V posledním období jsme se zaměřili především na propagaci výhod ekologického zemědělství mezi spotřebiteli. Jejich zvýšená poptávka po biopotravinách přesvědčila zemědělce i zpracovatele, že produkce biopotravin je dobrá podnikatelská příležitost. A to nás největší propagační akce teprve čeká, v nejbližší době se rozběhne tříletá státní kampaň na zvýšení informovanosti široké veřejnosti o biopotravinách, kterou bude polovinou spolufinancovat Evropská komise,“ vysvětluje ministr zemědělství Petr Gandalovič.
Ke konci loňského roku hospodařilo podle zásad ekologického zemědělství 1318 zemědělců a 253 subjektů vyrábějících biopotraviny pro konečného spotřebitele.