GLOSY Policie při pouličním incidentu zastřelila taxikáře. Mediálně propíraný případ vynesl na povrch téma špatné připravenosti městských strážníků. V té souvislosti je zajímavé podívat se na velmi nešťastnou náborovou kampaň, kterou v současnosti vede právě městská policie hlavního města.
GLOSY
Policie při pouličním incidentu zastřelila taxikáře. Mediálně propíraný případ vynesl na povrch téma špatné připravenosti městských strážníků. V té souvislosti je zajímavé podívat se na velmi nešťastnou náborovou kampaň, kterou v současnosti vede právě městská policie hlavního města. Jejím mottem je „Akce Praha“. Na náborových plakátech jsou strážníci znázorněni málem jako hrdinové akčního filmu: S namířenou pistolí, ze které už už vystřelí. Nebo na rozjetých motorkách, zralých na pořádnou honičku s gangstery. Můj ty světe, taková kampaň jde přece přesně proti tomu, o co by měla městská policie usilovat. Tedy o klid, pořádek, bezproblémové fungování měst. Ne o honičky a přestřelky. Kdopak se ale bude hlásit k policii po takové kampani? Lidé s militantními sklony nebo kluci, co si chtějí hrát na kovboje. Kreativec, který „Akci Praha“ vymyslel, by měl vrátit honorář a méně se dívat na akční seriály.