Menu Zavřít

Zaútočí na Prahu

17. 5. 2007
Autor: Euro.cz

Citibank ing.

MM25_AI

Citibank představila novou prodejní strategii, jejíž součástí je rozšíření o pět retailových poboček v Praze a jednu ve Zlíně, zaměřené na malé a střední firemní zákazníky. „Kdo chce být vidět, musí začít v Praze. Téměř polovina Pražanů má čistý příjem vyšší než 30 tisíc korun měsíčně, je zde nejvíce potenciálních retailových klientů,“ zdůvodňuje zacílení na metropoli Bert Pijls, ředitel retailového bankovnictví Citibank pro ČR a SR.
Pobočky mají mít novou tvář. Bankovního úředníka nahradí automatický pokladní, ojediněle mají být řešeny i interiéry. Banka se chce odlišit od konkurence i otevírací dobou od 8.00 do 20.00 hodin. Přidá navíc i několik hodin v sobotu. Korporátních center pro malé a střední firmy má banka v současnosti šest po celé ČR, v roce 2008 hodlá zaplnit poslední „nepopsaný“ region jižních Čech novým střediskem v Českých Budějovicích.
„Malé a střední firmy v ČR, kam řadíme subjekty s obratem do 50 milionů korun, jsou vysoce sofistikované a je nutné jim nabízet služby dle jejich aktuální potřeby. Soustředíme se i na poradenství. Zlín jsme si vybrali po výborných zkušenostech korporátních center v Ostravě a Brně s tím, že v příštích pěti letech se zde očekává velký příliv investic a ekonomický růst. O nově zřízeném centru jsme informovali všech 15 tisíc firem regionu,“ říká Rajeev Chalisgaonkar, ředitel Commercial Banking Group Citibank.
Vysoce hodnotí i aktivity českých firem v IT: „Více než 99 procent transakcí provádějí firmy po internetu, proto chceme tento segment i nadále rozvíjet.“ Retailovou výkladní skříní banky se má stát specializované CitiGold centrum pro movitou privátní klientelu, které bude na podzim otevřeno v Praze. Na konci letošního roku by tedy mělo klientům sloužit šestnáct poboček Citibank a síť více než tisícovky prodejních specialistů.

  • Našli jste v článku chybu?