Kladete si často otázku, co je online reklama a zda je vhodná i pro Váš typ podnikání?
Foto: Profimedia.cz
Pak právě pro Vás připravila Asociace malých a středních podniků ČR společně se společností Google a mediálním partnerem, časopisem Profit, dnešní lekci vzdělávacího projektu Týden s internetem pro podnikatele a firmy aneb „Získejte náskok“, kde se krok po kroku naučíte, jak založit účet a jak vytvořit a spustit první kampaň.
Včera jste si online kampaně vytvořili za určitým cílem - zvýšení návštěvnosti Vašich stránek, zvýšení prodeje, nárůst počtu zákazníků, apod. Díky reklamnímu systému AdWords budete moci své cíle lépe sledovat, zda jsou plněny, vyhodnocovat účinnost vašich kampaní a zajistit si tak nejvyšší možnou návratnost investovaných peněz.
Aktuální lekci naleznete na portálu Týden s internetem pro podnikatele a firmy aneb Získejte náskok!
V zítřejší lekci se naučíte několik způsobů, jak můžete úspěšnost svých reklamních kampaní ještě zvýšit a své stávající kampaně vylepšit, zdokonalit nebo rozšířit.