Kladete si často otázku, co je online reklama a zda je vhodná i pro Váš typ podnikání?
Foto: Profimedia.cz
Právě pro Vás připravila Asociace malých a středních podniků ČR společně se společností Google a mediálním partnerem, časopisem Profit, dnešní lekci vzdělávacího projektu Týden s internetem pro podnikatele a firmy aneb „Získejte náskok“. V dnešní lekci se naučíte své úspěšné kampaně rozšířit a zlepšit, aby jste dosáhli co největší návratnosti vašich investic.
V minulé lekci jste se naučili, že reklamní kampaň si můžete nejenom sami nastavit, ale také měřit a vyhodnocovat její efektivitu. Dnes je pro vás připravena ukázka možností, jak úspěšnost svých reklamních kampaní ještě zvýšit a své stávající kampaně vylepšit, zdokonalit nebo rozšířit.
Aktuální lekci naleznete na portálu Týden s internetem pro podnikatele a firmy aneb Získejte náskok! Zítra si nenechte ujít poslední lekci, v níž se dozvíte o užitečných nástrojích pro podnikání, které jsou online a zdarma.