Lázeňská společnost Imperial Karlovy Vary, první držitel Lázeňské ceny ČR v roce 2006, představila veřejnosti svůj nový lázeňský pohárek Kala. Inovativní je nejen zasazení brčka dovnitř pohárku, které vytváří iluzi květu kaly s pestíkem, ale také grafické značení na jeho vnitřní straně, umožňující lázeňským hostům přesně dodržovat předepsané dávky pitné kúry. Pro společnost jej v několika variantách s různými druhy dekoru vyrábí Thun-Studio podle návrhu mladého designéra Štěpána Kuklíka. „Snažíme se zařadit mezi desítku nejvýznamnějších evropských lázeňských společností. Pohárkem Kala dáváme také v oblasti marketingu najevo, že to myslíme opravdu vážně,“ vysvětluje generální ředitel společnosti Imperial Karlovy Vary Jiří Milský.
Designovou premiéru měla Kala v Superstudiu výstavy DesignBlok v Praze a slavnostní veřejnou premiéru ve Spa Hotelu Imperial v Karlových Varech. Při této příležitosti získalo pohárek darem do svých sbírek Krajské muzeum v Karlových Varech a Uměleckoprůmyslové muzeum v Praze.