Menu Zavřít

Zlatonosné nápady

8. 12. 2006
Autor: Euro.cz

Reklama Mgr.

Neobvyklé využití obvyklých mediálních nosičů a převratné nápady, které v tvrdém souboji o pozornost příjemců vyžaduje reklamní průmysl, ocenila soutěž FLE MEDIA AWARDS, kterou organizovala společnost Flemedia. „Silné nápady mohou přinést inzerentům mnohonásobně vyšší efekt než běžné reklamní kampaně, ale především získají zvýšenou pozornost spotřebitelů,“ poznamenává šéf společnosti Hynek Cimoradský.
Tuzemská Flemedia je součástí skupiny Fairbrother Lenz Eley, vedoucí světové společnost zabývající se auditem a poradenstvím v oblasti médií a reklamy.

WT100

Tabulka
Držitelé FLE MEDIA AWARDS

Agentura - Kategorie - Klient a kampaň
MindShare - Nejlepší kampaň - Oskar Mobil (Jsme posedlí pokrytím)
Mediaedge:cia CR - Nejlepší malá kampaň - Nivea Baby
Mediaedge:cia CR - Nejlepší užití TV Sazka (Kurzové sázky)
Starcom Media Vest Group - Nejlepší užití tisku - Staropramen granát
Initiative Prague - Nejlepší užití rádia - Sladké potěšení s Orionem (Modré z nebe)
Mediaedge:cia CR - Nejlepší užití venkovní reklamy - Sazka (Větší než obvykle)

  • Našli jste v článku chybu?