Menu Zavřít

Zlatý nátěr

19. 6. 2003
Autor: Euro.cz

Citibank

PRAHA (myd) – Americká Citibank představila v České republice inovovaný program pro své nejlepší klienty, který nazvala Citigold Wealth Management. Jako základ péče o klienty slouží speciální software pro finanční plánování a poradenství. Na základě zadaného profilu klienta je následně vygenerováno doporučené investiční portfolio, které se skládá z konkrétní produktové nabídky.
Jak podotýká Štěpán Lacina, manažer programu CitiGold, v nabídce zdaleka nejsou pouze produkty skupiny Citigroup, ale i množství „konkurenčních“, o něž by mohli mít lidé zájem. Klientem tohoto VIP programu se může stát každý, kdo má volných alespoň padesát tisíc dolarů a kdo uspokojivě prokáže původ svých peněz. Štěpán Lacina tvrdí, že není žádnou výjimkou situace, kdy banka potenciálního klienta odmítne. „Není nic horšího než situace, kdy se ukáže, že Citibank má problémové klienty,“ říká.

  • Našli jste v článku chybu?