Jakub Strýček • ředitel marketingu Michaela Brodecká • PR manažerka
Společnost Zonky má nového ředitele marketingu. Od počátku července jej vede Jakub Strýček, který doposud řídil marketing vydavatelství Mafra. Kromě Strýčka přichází i Michaela Brodecká, jež má na starost PR a content společnosti Zonky. Nový tým má marketing směrovat více do onlinu a k akvizici nových uživatelů služby.
Jakub Strýček působil od roku 2008 jako online marketing manažer vnové zpravodajské agentuře Mediafax. V roce 2010 přišel do skupiny Nova jako brand manager nových médií, od roku 2011 pak řídil strategii hlavních televizních stanic mediální skupiny Nova i všech dalších klíčových produktů. Marketingu mediálního domu Mafra šéfoval od poloviny října 2014. Michaela Brodecká vede obsahový marketing.
Předtím působila ve firmě Studenta Media, kde budovala příznivou image významným českým zaměstnavatelům. S Jakubem Strýčkem se zná z Mafry, kde se podílela na spuštění videoportálu Playtvak.cz.