Nikudy a nikam
Jen pár dní před koncem června rozhodli vlastníci firmy Pražský spotřebitelský tisk, patřící do skupiny Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft, o ukončení vydávání spotřebitelského týdeníku Pražský kudykam. Poslední číslo připravené k výrobě bylo dokonce na poslední chvíli staženo z tiskárny. Časopis, který bezplatně dostávalo 448 tisíc domácností, podle Romana Latuskeho z vedení skupiny nedosahoval dobrých obchodních výsledků a nebyla ani naděje na jejich zlepšení ve střednědobém horizontu. První číslo vyšlo v říjnu 1998.
Starostlivý parlament
Od září musí obchodní řetězce na Slovensku prodávat v každé skupině zboží nejméně tři výrobky místních výrobců. Nařizuje jim to nový zákon schválený parlamentem, přičemž jedinou výjimkou je situace, kdy slovenští výrobci daný výrobek nenabízejí.
Zbyl jen krach
Představenstvo akciové společnosti TV3 podalo návrh na konkurs firmy. Mateřská společnost European Media Ventures totiž přestala financovat chod společnosti, jelikož firma ztratila možnost šířit svůj program TV3 CZ.
Němečtí kutilové škudlí
Zhoršená ekonomická situace v Německu připravila firmě Hornbach Holding šestadvacetiprocentní propad čistého zisku na 15,9 milionu eur v prvním čtvrtletí končícím květnem. Hrubé tržby naopak vyrostly o jedenáct procent na 529,5 milionu. Výsledky českého Hornbachu však firma nezveřejnila.
Piráti brání růstu
Až na 1,4 bilionu dolarů mají v roce 2006 vyrůst celosvětové příjmy zábavního a mediálního průmyslu, přičemž loni branže utržila zhruba o čtyři sta miliard méně. Uvádí to nová studie společnosti PricewaterhouseCoopers. Ještě většímu růstu přitom podle analýzy brání rozmach pirátských kopií užívaných především v hudebním a filmovém průmyslu.