ZUNO, nová online banka ze skupiny Raiffeisen Bank International, představila svůj první kiosek v České republice. Zájemcům je otevřen v pražském nákupním centru Chodov, a to každý den.
Foto: Zuno Bank
„ZUNO je živá banka, která chce být klientům co nejblíž. Proto jdeme za nimi tam, kde nakupují nebo se setkávají s přáteli,“ říká Miroslav Střihavka, ředitel ZUNO Bank. „Jsme sice online banka, ale víme, že někteří klienti chtějí i osobní kontakt,“ dodal Střihavka.
Po Václavském náměstí, kde má ZUNO svoji hlavní pobočku, je tak Centrum Chodov druhým kontaktním místem pro všechny zájemce. Můžou si zde založit účet, seznámit se s produkty, nebo se dozvědět o bance a její nabídce víc od ZUNO asistentů.
„Interiér kiosku nápadně připomíná obývací pokoj, chceme, aby se u nás klienti cítili jako doma, příjemně a neformálně,“ říká manažerka ZUNO ZÓN Eva Ďurčanová. Kiosek je v prvním nadzemním podlaží přístupný všem návštěvníkům každý den, tedy i o víkendu, a to od 10 do 21 hodin.
ZUNO Bank se české veřejnosti představila v polovině letošního července, kdy přišla se zajímavou nabídkou – spořicím účtem úročeným na denní bázi. Zatímco zákazník spoří, šetří zároveň na dani. Pokud úroky na spořicím účtu nepřekročí 6,99 Kč za den, nepodléhají totiž zdanění. Při úroku 2 % p. a. to v praxi znamená, že zákazníci, jejichž zůstatky na spořicím účtu nepřevyšují v daný den 127 500 Kč, nemusí z úroků, které jim vyplatí banka, odvádět daň.